Voorpret en een beetje zenuwen

25 mei 2018 - Purmerend, Nederland

Nog 7 dagen!  Zo'n beetje alles staat op dit moment in het teken van onze vakantie naar IJsland. Ik ben al maanden bezig met het maken van een reisplanning, ik lees van alles over do's and don'ts bij roadtrips, we kijken blogs over de taal en vergelijken met stijgende verbazing de prijzen tussen IJsland en Nederland. Ook moet mijn telefoon helemaal leeg zodat ik straks niet met ruimtegebrek zit als ik nog een prachtig plaatje wil vastleggen.Ondertussen moet ik ook nog ergens een regenbroek vinden die past en lekker zit en maak ik me toch ook wel een beetje nerveus over de vliegreis. Met de aanslag op de  MH17 weer zo vaak in het nieuws prijs ik me gelukkig dat we alleen over zee vliegen. Je hebt  natuurlijk ook vulkanen op IJsland, als die zich nou maar inhouden.  En dan heb ik nog de zenuwen die iedere wat forsere persoon heeft....hoe zit die vliegtuigstoel?

Tegelijkertijd vergaap ik me dagelijks aan prachtige foto's van watervallen, geisers, gletsjers en kloven en verheug ik me enorm op het walvis spotten in de poolcirkel en het badderen in een warme bron met uitzicht op IJslandse bergen en vulkanen.

Vrijdag 1 juni vertrekken we.  In 10 dagen rijden we IJsland rond.  Vind je het leuk om ons te volgen? Meld je dan aan voor de mailinglijst via http://karinnaarijsland.reislogger.nl/notificatie

1. Petra:
    25 mei 2018
    De voorpret en ern gezonde dosis stress is al begonnen. Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie gaan beleven. Geniet bewonder en verbaas je
  2. Anja van Welzenis:
    26 mei 2018
    Lijkt me heel leuk om jullie te volgen! Ik heb me aangemeld! Succes met de laatste voorbereidingen en tot woensdag!
  3. Renate:
    26 mei 2018
    Ik heb me ook aangemeld! Lijkt me n prachtige reis!!
  4. Annmarlous:
    27 mei 2018
    Wat leuk om op deze manier een stukje met jullie 'mee te reizen'. Ben heel benieuwd!
  5. Fini:
    27 mei 2018
    Zal wel meevallen met die stoelen. Ik pas nog in een stoel van een kleine easyjet. En jij bent smaller dan ik. Wel verstandig om meteen bij de steward/ess een seatbelt extension te vragen. Dan zit je niet zo krap en kun je je nog een beetje bewegen. Veel plezier! Ik ga graag lezen wat jullie meemaken.
  6. Lucienne:
    Heel veel plezier Karin. Wordt vast een bijzondere reis! Liefs Luc